Ενότητα 1. Η έννοια της αναπηρίας
Mοντέλα ερμηνείας της αναπηρίας, ορισμοί και στόχοι της ειδικής αγωγής
Λέξεις κλειδιά: μοντέλα ερμηνείας, ορισμοί, στόχοι
Ενότητα 2. Η έννοια της ένταξης
Ερμηνεία της ένταξης, παράγοντες επιτυχημένης ένταξης, ιστορική αναδρομή της ένταξης, η ελληνική Πολιτεία για την ένταξη, τo Μοντέλο Συμβούλευσης /Consultation Model)
Λέξεις κλειδιά: επιτυχία ένταξης, ιστορική αναδρομή, Μοντέλο Συμβούλευσης
Ενότητα 3. Η παράλληλη στήριξη ως μέσο ένταξης
Ζητήματα συνδιδασκαλίας, χαρακτηριστικά της συνδιδασκαλίας, η συνδιδασκαλία στις γενικές τάξεις: Μειονεκτήματα – πλεονεκτήματα
Λέξεις κλειδιά: συνδιδασκαλία, παράλληλη στήριξη, γενική τάξη
Ενότητα 4. Τύποι του μοντέλου της συνδιδασκαλίας
Παρουσίαση των μοντέλων συνδιδασκαλίας, πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα
Λέξεις κλειδιά: μοντέλα συνδιδασκαλίας
Ενότητα 5. Η συνεκπαίδευση στο διεθνή χώρο
Παρουσίαση της συνεκπαίδευσης στο διεθνή χώρο, σε αναπτυγμένες και λιγότερο αναπτυγμένες χώρες
Λέξεις κλειδιά: συνεκπαίδευση, διεθνής χώρος
Ενότητα 6. Ρόλοι συνδιδασκάλων
Η συνεργασία των συνδιδασκάλων στα πλαίσια της συνδιδασκαλίας, πρακτικές υλοποίησης της συνδιδασκαλίας, προετοιμασία των εκπαιδευτικών για την Παράλληλη Στήριξη
Λέξεις κλειδιά: συνεργασία, πρακτικές υλοποίησης, προετοιμασία εκπαιδευτικών
Ενότητα 7. Ζητήματα της ενταξιακής εκπαίδευσης
Εξατομικευμένη / Διαφοροποιημένη διδασκαλία, αξιολόγηση με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα / CBM
Λέξεις κλειδιά: εξατομικευμένη διδασκαλία, αξιολόγηση
Ενότητα 8. Η Παράλληλη Στήριξη ως ενταξιακή πρακτική μέσα από την έρευνα
Παρουσίαση ευρημάτων, συζήτηση επί των ευρημάτων, αναστοχασμός και προτάσεις για ορθές πρακτικές
Λέξεις κλειδιά: ευρήματα, αναστοχασμός, προτάσεις
Ενότητα 9. Πρακτικές ένταξης που μπορούν εφαρμοστούν για τη φοίτηση παιδιών με σύνδρομο Down και ελαφριά Νοητική Αναπηρία, στη γενική τάξη.
Παρουσίαση δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτονομίας. Μία άλλη προσέγγιση για την εκμάθηση Α΄ ανάγνωσης για μαθητές με σύνδρομο Down και ελαφριά Νοητική Αναπηρία.
Λέξεις κλειδιά: σύνδρομο Down, δεξιότητες αυτονομίας, εκμάθηση ανάγνωσης
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση, βασισμένη στις επιμέρους ενότητες της διδαχθείσας ύλης, έχει ως σκοπό να εξετάσει την εμπέδωση της ύλης αλλά και την ανατροφοδότηση των συμμετεχόντων αναφορικά με την επίτευξη του προσδοκώμενου μαθησιακού αποτελέσματος